REGULAMIN
Celem forum barchetta-club.pl jest wymiana doświadczeń, opinii pomiędzy użytkownikami Fiata Barchetta. Klubowa atmosfera jest celem tego forum, dlatego tez administrator i moderatorzy proszą o przestrzeganie poniższych punktów:
1. Zanim zadasz pytanie sprawdź wszystkie posty lub skorzystaj z opcji "szukaj", pytanie możesz zawsze dopisać do istniejącego już wątku zamiast tworzyć nowy.
2. Temat postu powinien odzwierciedlać jego treść, opisywać problem. Jako temat nie podawaj nic nie mówiącego hasła jak np.: "Pomocy" albo "Mam problem". Poprawna nazwa tematu to gwarancja na łatwe wyszukiwanie w opcji „szukaj". Z chwilą zatwierdzenia treści napisanego postu jego edycja z poziomu użytkownika staje się niemożliwa. Jeżeli chcesz dokonać zmiany/edycji jego treści zwróć się do moderatora lub administratora.
3. Nie używaj w temacie zbędnych znaków takich jak <<, -- itp., ani kilku ??? lub !!! oraz DUŻYCH LITER.
4. Przestrzegaj zasady: Jeden temat - jeden problem/pytanie. Nie umieszczaj trzech pytań w jednym temacie. Ułatwi to kolejnym użytkownikom łatwe wyszukiwanie.
5. W treści postu bądź precyzyjny i podawaj dokładne informacje dotyczące tematu o który zamierzasz poruszyć. Pisz tak, by każdy Cię zrozumiał - wtedy szybciej uzyskasz odpowiedź.
6. Forum jest podzielone na kilka działów o określonej tematyce. Dopasuj dział do tematu, o którym chcesz napisać. Jeśli rozminiesz się z zakresem danego działu – temat/post zostanie przeniesiony przez administratora lub moderatora. Jeśli od razu wiesz, że twój temat odbiega od jakiegokolwiek działu„merytorycznego" umieść go w dziale off-topic.
7. Zawsze trzymaj się tematu dyskusji.
8. Staraj się unikać literówek, błędów ortograficznych i stylistycznych. Jeśli takie popełniłeś popraw je klikając przycisk "zmień".
9. Nie pisz postu pod swoim postem, jeżeli nie uzyskałeś odpowiedzi nie dopisuj postów typu: „Ludzie! Nikt nie wie ??" „Proszę. Pomóżcie" .
10. Ilustruj swoje posty zdjęciami. Dzięki temu lepiej zobrazujesz swój problem, podzielisz z pozostałymi tym, co masz do przekazania.
11. Nie wyciągaj tematów sprzed paru miesięcy tylko po to, by dodać jedną, kompletnie niezwiązaną z tematem uwagę.
12. Obowiązkowo zakładamy profil posiadanego auta niezwlocznie po przejściu procesu weryfikującego - właściwym miejscem, do zaprezentowani siebie i swojego auta jest dział „klubowicze".
13. Dla lepszego rozpoznawania użytkowników należy stosować emblemat (plik graficzny umieszczony pod nadnickiem w każdym poście) oraz posiadać uzupełniony profil użytkownika. Administrator ma prawo zablokować użytkownika jeśli ten nie uzupełni swojego profilu i nie stworzy profilu posiadanego auta w dziale „klubowicze".
14. Nie prowadzimy działalności komercyjnej na forum, w podpisach, bannerach lub w inny sposób. Wyjątkiem jest forum "giełda", gdzie, w porozumieniu z administratorem lub moderatorem, można przykleić taki temat (np. sprowadzam tarcze hamulcowe w cenie...).
15. Na forum "giełda" tematy są automatycznie usuwane po 30 dniach. Jeżeli ktoś chce przedłużyć istnienie swojego postu powinien skontaktować się z administratorem.
16. Problemy techniczne związane z funkcjonowaniem forum proszę zgłaszać do administratora lub moderatora po upewnieniu się ze zaistniały problem nie wynika z winy użytkownika.
17. Udział w forum może brać każdy, kto się zarejestruje i przejdzie proces weryfikacyjny.
18. Osoba po zarejestrowaniu i akceptacji przez administrację forum uzuskuje dostęp do części "Wstęp" na forum. Po przywitaniu się, uzupełnieniu danych, wstawieniu avatara dostaje dostęp do całego forum.
19. Po trzecim upomnieniu przez administrację o uzupełnienie dancyh bądź przywitanie się - profil będzie usuwany. Nie oznacza to banowania IP. Można spróbować kolejny raz
20. Osoba, która przy rejestracji wypełnia formularz powinna podać prawdziwy adres e-mail, który jest niezbędny do prawidłowego korzystania z forum oraz obowiązkowo uzupełnić informacje oznaczone jako *.
21. Administratorzy i moderatorzy maja prawo do skasowania, przeniesienia, edycji tematu lub postu, który narusza regulamin i nie muszą tłumaczyć się ze swoich działań.
22. Wątki oraz posty mogą być przez moderatora lub administratora usuwane, modyfikowane, blokowane bez podawania dodatkowych wyjaśnień.
23. Funkcjonowanie forum jest finansowane z dobrowolnych składek użytkowników. Ich wysokość jest dobrowolna.
24. Regulamin powinien być respektowany przez każdego użytkownika forum.
25. Użytkownicy nie przestrzegający regulaminu będą karani poprzez upomnienie. W rażących przypadkach naruszenia regulaminu bądź łamania go w sposób notoryczny, użytkownik otrzyma bana.
26. Niniejszy regulamin jest uzupełnieniem regulaminu, który zaakceptowałeś rejestrując się na barchetta-club.pl