Marka i model: Fiat Barchetta
Pojemnosc silnika: 1747 ccm, 16V
Rok produkcji: 1997
Kolor: czerwony [rosso corsa (168/F)]
Spalanie:
Więcej na stronie: http://www.autocentrum.pl/awc/voytheck/
Silnik/układ wydechowy:
- 82 tys. km, w momencie kupna oczywiście
pomalowana na kolor czerwony pokrywę silnika
zamiast pierwszego tłumika założona strumienica łuskowa
końcówka ULTER
układ zakończone dwururką z końcókami SPEEDER
update 09.2010
świece zapłonowe BRISK DR14ZC PREMIUM
iltr powietrza K&N
Zawieszenie:
sprężyny obniżające 40mm/35mm
amortyzatony gazowe KYB
rozpórka kielichów
Koła (opony/felgi/hamulce):
oryginalne 15-tki - na lato alumy, a na zimę stalówki
nowe 15-tki - na lato, a na zimę oryginale alusy
update 04.2010r.
YOKOHAMA AVS SPORT 102
tarcze nawiercane i frezowane MIKODA
zaciski hamulcowe pomalowane na kolor żółty
teraz zaciski hamulcowe pomalowane na kolor czerwony
rok 2010
klocki hamulcowe FERODO PREMIER
klocki hamulcowe EBC GREENSTUFF
update 09.2010
Oświetlenie:
ksenony o barwie 4300K
[img]/images/image_unavailable.png[/img]
światła przeciwmgielne
światła do jazdy dziennej wraz z układem
update 09.2010
światła zostały zrobione z pasków diodowych i podłączone do układu, który zapobiega zapominaniu złączenia ich, tzn. kiedy włączamy silnik, alternator zaczyna ładować akumulator i układ rozpoznaje wzrost napięcia i włącza diody. W momencie kiedy włączymy chociażby światła postojowe diody wyłączają się z zaświecają wspomniane postojówki. Po wyłączeniu silnika postojówki gasną po 5 sekundach.
Styling zewnętrzny:
Naxos pomalowany we włoskie barwy
napis od Gonnet'a pod klapą bagażnika,
[img]/images/image_unavailable.png[/img]
logo Abarth z prawiej i lewej strony nad bocznym kierunkiem
bok kierunkowskazów bocznych mały napis od Gonnet'a
na przednim pasie logo Abarth,
na kierownicy srebrny stylizowany napis Barchetta,
[img]/images/image_unavailable.png[/img]
dekielki felg z logo Abarth'a
windshot oryginalny, który został przerobiony w celu dopasowania do subwoofer'a do Wit'a
Wnętrze:
czarne skórzane zadbane,
czerwone pasy bezpieczeństwa
dywaniki we wnętrzu, bagażniku oraz schowku dachu z napisem i logiem Barchetta
nowe obszycie kierownicy, lewarka hamulca ręcznego, uchwyty drzwi
update 09.2010
Czeka jeszcze na obszycie lewarek zmiany biegów oraz mieszek lewarka
żółta tarcza obrotomierza[/size][/b]
update 09.2010
Audio:
radio oryginale z Barchetta'y bodajże Blaupunkt bez możliwością sterowania zmieniarką [/size][/b]- [size=85]zostało zmienione na poniższe
radio dedykowane do Barchetta'y Clarion z możliwościa sterowania zmieniarką
zmieniarka Clarion CDC634 na 6 CD
automatycznie wysuwana i chowana antena
subwoofer ver 2 od WIT'a z głośniekiem JBL GTO804
wzmacniacz Sony XM-444 W
Inne:
hardtop w kolorze karoserii
komplet kluczyków (4 szt.)
karta kodowa do radia
karta kodowa imobilaizera
oryginalny autoalarm
oryginalny centralny zamek i pilotem
instrukcja obsługi (D)
książka serwisowa
instrukcja radioodpiornika (D)
książka z wykazem service'ów w europie
następna Barka również w kolorze czerwonym lecz o 43 razy mniejsza
plany na przyszłość
- zwiększenie mocy
- tuning układu hamulcowego
- tuning układu wydechowego na dwururkę (przykład lecz będą zmienione końcówki) (a to wszystko przez Nowego jego dwu-rurkowy układ wydechowy mnie zainspirował).
kilka ogólnych ujęć
Moja Barka ewoluuje
Dwa miesiące temu:
Galeria:
kilka prób zabawy z Photoshop'em
pod chorwackim niebem
moje dwie mechaniczne panie
w zimowej scenerii
przykre historie i zdarzenia
update 09.2010r.
(mam nadzieję że jest to pierwsze i ostatnie zdarzenie)
kiedy cofałem za moją Barką pojawiła się ławeczka, nie widziałem jaj ani w lewym, ani w prawym ani w wewnętrznym lusterku a kiedy byłem dostatecznie blisko owa niezwykle agresywna ławeczka rzuciła się w kierunku auta i wygryzła w zderzaku dziurę oraz zbiła klosz lampy cofania. Zdarzenie miało miejsce 23.04.2010r. w Żorach. A wygląda to tak:
napotkane ciekawe autka
update 04.2010r.
- VW Carmann Ghia - pięknie odrestaurowany i ten kolor jak sprzed 40 lat.
- Barchetta i Porsche 4S
- Barchetta i Porsche Boxter
- Barchetta i kultowy Porsche 911
- a tu jeszcze bardziej kultowy choć duuuuudddzzzooo! nowszy Ferrari F430 Spider
- czerwiec/lipiec 2010 - Maranello, Monte Carlo, Cannes
Ferrari 458 Italia:
Ferrari F430 Scuderia:
Ferrari F430 Spider:
Ferrari SuperAmerica:
Ferrari Testarossa:
Lamborghini Gallardo:
TVR:
GALERIA FERRARI
takimi autobusiakmi dowożeni są zwiedzający do galerii:
wchodzimy do środka:
a w środku mały sklepik z ciuchami, akcesoriami oraz z takim rarytasem:
i nie tylko bo za 2999 euro można kupić coś takiego:
idąc dalej znajduje się recepcja z kasą gdzie za 13 euro można zwiedzić galerię:
i wchodzimy do galerii:
Pierwszym autem jest:
a może zacznijmy od powstania firmy i jej założyciela Enzo Ferrari:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Enzo_Ferrari
Enzo Ferrari: jego gabinet: kilka historycznych ujęć z udziałem Enzo:
pitline F1 Ferrari:
kilka współczesnych dzieł sztuki wprowadzi nas w świat F1 (tej z przed lat a później współczesnej):
odzież wyścigowa znanych kierowców:
dość historii F1 teraz czas na współczesność:
Fernando Alonso, Felipe Massa:
trofea Ferrari:
Ferrari 125 S rok 1947
silnik 12 V 60 st.
pojemność silnika: 1497,77 ccm
moc 100 km/7000 obr/min:
FERRARI 166 F2 rok 1951
silnik: 12 V 60 st.
pojemność silnika: 1995 ccm
moc: 165 KM
FERRARI 500 F2 rok 1951
silnik: 4 cylingrowy
pojemność silnika: 1984,86 ccm
moc: 165 KM/7000 obr./min
FERRARI-LANCIA D50 rok 1955
silnik: 8 V 90 st.
pojemność silnika: 2483ccm
moc: 265 KM/8000 obr./min
FERRARI 312 T4 rok 1979
silnik: 12 V 180 st.
pojemność silnika: ---ccm
moc: --- KM/---- obr./min
F1-126 C -81
silnik V6 120 st.
pojemność 1496 ccm
autem ścigał się Gilles Villeneuve
F1-87:
F1-89
silnik 12V 65 st.
pojemność 3497,96 ccm
moc 600 KM/12500 obr./min.
F1-90
silnik 12V 65 st.
32 Rajd Beskidzki
(12.07.2009r.) auta bez dachu
pozostałe auta:
]