Hej,
Dalszy ciąg przygotowań do wiosny.
"Nowe" felgi od Lancii, szaleństwo 17". Oponki z Kormorana, profil 40. Dekielki z kapsli od farby w spayu i naklejki Fiat.
Wiem, mnie też drażni ten wykwit na perforacji blach, co zrobić?.
Barka trafiła do warsztatu na wymianę kompletnego rozrządu firmy INA.
No i jest wesoło. Chciałem przeczyścić układ chłodzenia specjalnym preparatem.
Okazało się że nie ma go do czego wlać. Chłodnica która nieznacznie się "pociła", po zimie puściła.
Dolałem płyn chłodzący, preparat i do warsztatu.
Poszukiwania chłodnicy skończyłem u Macieja. Wielkie dzięki. Nowa chłodnica robi wrażenie nowością.
Telefon z warsztatu: uszkodzona rura dolna układu chłodzenia. Poszukiwania netu. Nic.
Ale znalazłem ostatnią rurę od Punto HGT w interCarsie. Okazało się że jest lustrzanym odbiciem. więc trzeba rozciąć i wstawić mufkę.
To i tak bliżej oryginału niż przewody silikonowe.
Czekam na chwile ciepła z wymianą zawieszenia z przodu. Wszystko już zakupione - to tylko kwestia czasu.
Hej TEO, kupiłem masę do uszczelek (nie było łatwo przebrnąć przez formalności). Uszczelki dachu czekają na rekonstrukcję.
Przyglądałem się konstrukcji dachu i uszczelek w Audi. Widać że ktoś tam pomyślał. Prosta konstrukcja Fiata jest daleko w tyle.
Myślałem o domykaniu drzwi podczas otwierania drzwi. Nie jest łatwo wpaść na gotowe rozwiązanie.
Ostatnio naoglądałem się też telewizji i przemknęła mi ochota na montaż elektromagnetycznych czujników parkowania. Jest to taśma umieszczona wewnątrz zderzaka. Nie widać niż z zewnątrz, więc nie szpeci. Nie są takie dobre, ale kwestia przyzwyczajenia z drugiego samochodu jest wielka. Myślałem o dwóch antenach (przód, tył) i jednej centralce.