Szczypior
Napisane: 20-gru-2009 11:39
Pierwsza Barchetta Szczypiora
Marka i model: Fiat Barchetta
Pojemność silnika: 1747
Rok produkcji: 1995 (maj)
Kolor: Czerwony (Rosso Corsa #168)
Silnik:
-seryjny 1.8 16V beż żadnych zmian
Zawieszenie:
- Standard
- Aluminiowa rozpórka kielichów firmy INXX
Koła (opony/felgi):
-oryginalne stalówki od Barchetty
-opony Michelin
Styling zewnętrzny:
-znaczek na tył „Barchetta”
-znaczki kolo kierunków „Barchetta”
-znaczek przód „b”
-nowiutki dach z Sonnenlandu koloru czarnego
-Co tygodniowe mycie i dość częste woskowanie woskami koloryzującymi aby zatuszować efekt malinowego lakieru :p
Wnętrze:
-pomalowane na kolor nadwozia logo Barchetta na schowku od strony kierowcy
-nowe dywaniki z czerwonymi obszyciami i logiem Barchetta z allegro
Audio:
-LG LAC-M3600R (Cd/Mp3), głośniki seryjne
Łódka zakupiona 8 sierpnia 2007 roku znaleziona w ogłoszeniach z allegro. Kupiona w Łodzi w maju sprowadzona ze Szwajcarii. Przebieg przy kupnie 75 tys. km.
Niestety łódka 16 lipca 2008 roku miała wypadek przy przebiegu 120 tys i we wrześniu 2008 roku została sprzedana prawdopodobnie jako dawca.
Druga Barchetta Szczypiora (aktualna)
Marka i model: Fiat Barchetta Limited Edition nr 1192
Pojemność silnika: 1747
Rok produkcji: 1998 (maj)
Kolor: Srebrny Metallic (Steel Grey/Girgio Steel #647)
Silnik:
- seryjny 1.8 16V beż żadnych zmian
- pomalowana pokrywa zaworów
Wydech:
-Wywalony katalizator-wstawiona strumienica
-Końcowy sportowy Ulter (trochę buczy :/ ale pali gumy na 2 bez wysiłku hehe )
Zawieszenie:
- Amortyzatory gazowe KYB, sprężyny seryjne
- Aluminiowa rozpórka kielichów firmy INXX (ze starej barki)
Koła (opony/felgi):
-Alu 16” Azev (Design E)
-opony Goodyear F1
-Komplet oryginalnych stalówek na zimę
Styling zewnętrzny:
-znaczek na tył „Barchetta”
-znaczek przód „b” (ze starej barki)
-oryginalny dach LE 98 bordo
-Xenony 6000k + białe postojówki LED
-Bagażnik oryginalny fiata
-Hardtop pomalowany pod kolor skory
Wnętrze:
-srebrna ramka wokół zegarów i nawiewów
-środkowa konsola pomalowana na srebrno
-oryginalna czerwona skóra LE 98 (511 Pelle Rosso)
-dywaniki z czerwonymi obszyciami i logiem Barchetta z allegro ( ze starej barki)
-alarm z centralnym na pilota
-Maska otwierana "guzikiem" nie klamka (siłownik elektryczny przy zamku od maski)
-oryginalny windshot
Audio:
-Sony (Cd/Mp3), głośniki seryjne
-elektryczna antena
Łódka zakupiona 6 sierpnia 2008 roku znaleziona w ogłoszeniach z allegro. Kupiona w Kutnie w kwietniu sprowadzona z Niemiec. Przebieg przy kupnie 50 tys. km.
Plany:
-naprawy blacharskie po po poprzednim właścicielu (zderzak + prawy błotnik)
-Montaż siłownika do klapy bagażnika i wpięcie go w alarm celem otwierania z guziczka :p
-kupno pałąków
-wymiana poszycia dachu na Sonnenland bordo
-wymiana głośników + ewentualnie montaż jakiegoś suba
Marka i model: Fiat Barchetta
Pojemność silnika: 1747
Rok produkcji: 1995 (maj)
Kolor: Czerwony (Rosso Corsa #168)
Silnik:
-seryjny 1.8 16V beż żadnych zmian
Zawieszenie:
- Standard
- Aluminiowa rozpórka kielichów firmy INXX
Koła (opony/felgi):
-oryginalne stalówki od Barchetty
-opony Michelin
Styling zewnętrzny:
-znaczek na tył „Barchetta”
-znaczki kolo kierunków „Barchetta”
-znaczek przód „b”
-nowiutki dach z Sonnenlandu koloru czarnego
-Co tygodniowe mycie i dość częste woskowanie woskami koloryzującymi aby zatuszować efekt malinowego lakieru :p
Wnętrze:
-pomalowane na kolor nadwozia logo Barchetta na schowku od strony kierowcy
-nowe dywaniki z czerwonymi obszyciami i logiem Barchetta z allegro
Audio:
-LG LAC-M3600R (Cd/Mp3), głośniki seryjne
Łódka zakupiona 8 sierpnia 2007 roku znaleziona w ogłoszeniach z allegro. Kupiona w Łodzi w maju sprowadzona ze Szwajcarii. Przebieg przy kupnie 75 tys. km.
Niestety łódka 16 lipca 2008 roku miała wypadek przy przebiegu 120 tys i we wrześniu 2008 roku została sprzedana prawdopodobnie jako dawca.
Druga Barchetta Szczypiora (aktualna)
Marka i model: Fiat Barchetta Limited Edition nr 1192
Pojemność silnika: 1747
Rok produkcji: 1998 (maj)
Kolor: Srebrny Metallic (Steel Grey/Girgio Steel #647)
Silnik:
- seryjny 1.8 16V beż żadnych zmian
- pomalowana pokrywa zaworów
Wydech:
-Wywalony katalizator-wstawiona strumienica
-Końcowy sportowy Ulter (trochę buczy :/ ale pali gumy na 2 bez wysiłku hehe )
Zawieszenie:
- Amortyzatory gazowe KYB, sprężyny seryjne
- Aluminiowa rozpórka kielichów firmy INXX (ze starej barki)
Koła (opony/felgi):
-Alu 16” Azev (Design E)
-opony Goodyear F1
-Komplet oryginalnych stalówek na zimę
Styling zewnętrzny:
-znaczek na tył „Barchetta”
-znaczek przód „b” (ze starej barki)
-oryginalny dach LE 98 bordo
-Xenony 6000k + białe postojówki LED
-Bagażnik oryginalny fiata
-Hardtop pomalowany pod kolor skory
Wnętrze:
-srebrna ramka wokół zegarów i nawiewów
-środkowa konsola pomalowana na srebrno
-oryginalna czerwona skóra LE 98 (511 Pelle Rosso)
-dywaniki z czerwonymi obszyciami i logiem Barchetta z allegro ( ze starej barki)
-alarm z centralnym na pilota
-Maska otwierana "guzikiem" nie klamka (siłownik elektryczny przy zamku od maski)
-oryginalny windshot
Audio:
-Sony (Cd/Mp3), głośniki seryjne
-elektryczna antena
Łódka zakupiona 6 sierpnia 2008 roku znaleziona w ogłoszeniach z allegro. Kupiona w Kutnie w kwietniu sprowadzona z Niemiec. Przebieg przy kupnie 50 tys. km.
Plany:
-naprawy blacharskie po po poprzednim właścicielu (zderzak + prawy błotnik)
-Montaż siłownika do klapy bagażnika i wpięcie go w alarm celem otwierania z guziczka :p
-kupno pałąków
-wymiana poszycia dachu na Sonnenland bordo
-wymiana głośników + ewentualnie montaż jakiegoś suba